PANCAKE KOKOSOWE Z MUSEM MANGO I ORZECHAMI – bezglutenowe

kokosowa-pancakes-kokosowe-placuszki-placuszki-z-maki-kokosowej-maka-kokosowa-przepisy-mus-mango-dietetyczne-placuszki-fit-przepisy-2xxx

Dziś mam dla Was kolejny, fantastyczny przepis z wykorzystaniem mąki kokosowej, w której ostatnio totalnie się zakochałam!

CIEKAWOSTKA!

Ma bajecznie kokosowy, słodki smak i aromat.

Nie zawiera cholesterolu i ma mniej kalorii niż wiórki kokosowe.

Jest źródłem błonnika i białka, wapnia, cynku, magnezu oraz antyoksydantów.

Reguluje poziom cukru we krwi, a także nie zawiera glutenu, dzięki czemu wypieki świetnie nadają się dla osób będących na diecie bezglutenowej.

Placuszki z mąki kokosowej są lekkie, dietetyczne, a przy tym niesamowicie aromatyczne i smaczne!

Od kiedy zaczęłam korzystać mąki kokosowej na stałe włączyłam je do swojej diety – BE FIT!

be fit ostra na slodko

Podane z przepyszny musem ze słodkiego mango i prażonymi orzechami są idealnym pomysłem zarówno na słodkie, leniwe śniadanie albo lekki obiad – zarówno dla dzieci, jak i dorosłych.

Takie placuszki są dietetyczne i śmiało mogą je zajadać osoby będące na diecie odchudzającej.

Mus z mango możecie zastąpić jogurtem albo ulubionym koktajlem – gwarantuję, że każdy z przyjemnością sięgnie po dokładkę!

Polecam!

Ps. radzę nie rezygnować z „polewy”, gdyż racuszki zrobione z mąki kokosowej same w sobie jedzone solo mogą być trochę zbyt zapychające.

kokosowa pancakes , kokosowe placuszki , placuszki z maki kokosowej , maka kokosowa przepisy , mus mango , dietetyczne placuszki , fit przepisy (1)x

SKŁADNIKI:

( dla 1 osoby )

* mąka kokosowa – 40 g
* napój kokosowy Alpro – 130 ml
* wiórki kokosowe – 1 łyżeczka
* chia – 1 łyżeczka
* żółtko – 1 szt + białko – 2 szt
* olej kokosowy do smażenia – 1 łyżka

DODATKOWO:

* dojrzałe mango + orzechy włoskie

Ps. napój kokosowy możemy zastąpić mlekiem kokosowym lub jogurtem naturalnym.

kokosowa pancakes , kokosowe placuszki , placuszki z maki kokosowej , maka kokosowa przepisy , mus mango , dietetyczne placuszki , fit przepisy (4)x

SPOSÓB PRZYRZĄDZENIA:

2 białka ubijamy z żółtkiem, dodajemy wiórki kokosowe, nasiona chia oraz mąkę kokosową.

Dolewamy napój kokosowy i wszystko razem dokładnie mieszamy.

Smażymy z 2 stron na odrobinie oleju kokosowego.

Podajemy ze zmiksowanym na mus mango i prażonymi na suchej patelni orzechami włoskimi.

Smacznego!

IMG_9200

Udostępnij!Share on FacebookTweet about this on TwitterPin on PinterestShare on Tumblr

You Might Also Like

No Comments

Leave a Reply

Facebook

Likebox Slider Pro for WordPress